wtorek, 14 października 2014

97. Rozmowny ...

Z dnia: 18-03-2014

Sceneria: autobus
Bohaterowie główni: Pan (z naprzeciwka), Olek i Ja
Bohaterowie drugiego planu: podśmiechujący się w naszej okolicy.
Takie streszczeniea sytuacyjne (żałuję, że nie miałem dyktafonu)
Pan sobie gra na telefonie:
O: - O Pan gra, w co Pan tam gra, tato fajne też chce takie
...
O: - No dalej, tędy, uwolnij tą Calineczkę noooo, szybko...
...
O: - Co wygrał Pan?
P: - Nie wygrałem...
O: - Czyli Pan przegrał!
....
Ja: -Olek apropos Calineczki, czytała Wam Pani bajkę o Calineczce w Przedszkolu?
O: - Tak, czytała...
J: - No to opowiedz o czy była?
O: - Nie wiem, nie słuchałem bo gadałem z Kasią...
...
O: - Pan to jest fajny,lubię Pana, piąteczka!... Będziemy się spotykać co?
...
itp....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Wszystkie komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane (nie dotyczy podlinkowania nazwy użytkownika).
Linki do Waszych blogów mile widziane.