poniedziałek, 1 stycznia 2018

482. Moja pierwsza gitara elektryczna... Cort X1 BK

Nowy Rok 2018 rozpoczynam założeniem nowej kategorii na blogu. Będzie trochę muzycznie.. Poniżej przedruk mojego postu z innego mojego bloga z drobnymi zmianami - jakoś trzeba zacząć, a przy okazji Szczęśliwego Nowego Roku.


Gitarę zakupiłem okazyjnie w okresie wakacyjnym na znanym portalu aukcyjnym. Teraz ćwiczę... ćwiczę... ćwiczę... gdy czas pozwala.

Jak już wspomniałem w tytule jest to moja pierwsza gitara elektryczna, natomiast suma sumarum to już trzecia.

Pierwsze dwie to były klasyczne pudła z nylonowymi strunami. Jedna produkcji rodzimej - Defil, oraz druga (już) hiszpańska Ronda. Rondę wciąż mam, leży na szafie z połamaną główką i czeka na naprawę.. tak.. kiedyś uczyłem się grać - w czasach gdy uczęszczałem do liceum. Potem studia i zapał minął.. i tak jakoś pół roku temu znowu się zaczęło.. na nowo..


Cort X1 trafił mi się na aukcji jak ślepej kurze ziarno niemal, ponieważ gitara prawie nie używana była (ktoś się szybko nią znudził) a cena wyniosła ok. połowę sklepowej "metki". Sama gitara to koreańczyk i jest to raczej sprzęt dla początkujących, prawie już nie początkujących (jak ja).. doświadczeni gracze raczej taki sprzęt omijają już z daleka - chociaż jest to gitara polecana (czasami) na forach.

Specyfikacja wiosła jest następująca:

  • KONSTRUKCJA: Bolt-on
  • KORPUS: Solid Hardwood
  • SZYJKA: Kon, o profilu "U"
  • PODSTRUNNICA: Palisander
  • PROGI: 24 / Jumbo
  • MARKERY: Białe kropki
  • STROIKI: Zamknięte
  • SKALA: 25 1/2" (648 mm)
  • SIODEŁKO: Grafit
  • MOSTEK: EG7 BV
  • PRZETWORNIKI: EG4B (H-H)
  • ELEKTRONIKA: głośność, tony, switch do przetworników
  • PICKUP SWITCHING: 3-pozycje
  • OSPRZĘT: CR (Chrom)
  • KOLOR: czarny z połyskiem

Gdyby ktoś był zainteresowany tym modelem to można go wyszukać np. na Ceneo.pl:

1 komentarz:

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Wszystkie komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane (nie dotyczy podlinkowania nazwy użytkownika).
Linki do Waszych blogów mile widziane.