środa, 3 stycznia 2018

510. Kołysanka dla ET (Natalia Kukulska)

 F
Znów pusty dom
          C7
nie wiem gdzie wszyscy są,
       g                        F
znów pobiegli do swych ważnych spraw.
 F
Inny ktoś ma
           C
siostrę, brata czy psa
   g                 C7
a ja tylko marzenia mam.
   g
Gdy ładny sen
           C
wcale nie spieszy się,
     F                  d
aby coś ciekawego mi śnić,
          g
wtedy z najdalszych stron
próźni, gwiazdka to on,
                            C7
widać tęskni i chce ze mną być.


     F  d   a F                      C
Ref.: ET, ET pamiętaj, że ja czekam tu
         g          F           
      gdy zjawisz się na statku
                     C7
      ze światła i chmur.
     F  d   a  F
      ET, ET wróć,
                                     C
      spójrz na ziemię słoneczną za dnia
       g    F                C7
      a ta mała kropeczka to ja.


To nic, że masz
trochę mniej ładną twarz,
mnie się bardzo podobasz i już.
A gdybyś też
nie miał gdzie podziać się
to miejsce koło mnie jest tuż.
Ty jesteś wiem
już nie bajką nie snem
ale jesteś prawdziwy jak ja.
Obiecuję ci, że
nikt już nie skrzywdzi cię,
tylko przyleć jak szybko się da.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Wszystkie komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane (nie dotyczy podlinkowania nazwy użytkownika).
Linki do Waszych blogów mile widziane.