niedziela, 7 stycznia 2018

523. Smak ciszy (Turbo)

 C          G/h            g A7
Ty stoisz z tej drugiej strony,
d          C         G
jak łatwo tam ukryć się..
 C       G/h           g A7
nie pozna nikt twoich dłoni,
d          G      C
nie pozna nikt, prócz mnie.


Ty śpiewać chcesz razem ze mną,
na pamięć znasz każdy hit,
więc przyczysz coś prosto w ciemność
i zdzierasz głos do krwi.

                   G          C
Ref.: Kiedyś ten głos ktoś usłyszy,
                G          C
      ktoś, kto ma dosyć ciszy,
                G       Cm     G   C
      kto jej smak jak zły szeląg zna.
       a          C           G            C
      Ta cisza kiedyś z nami też zacznie krzyczeć
             G      Cm    G     C
      trzeba więc i jej szansę dać.


Ja stoję z tej drugiej strony,
gdzie tyle jest pustych miejsc,
przed światłem twarz chcę zasłonić
i w oczach mam znów lęk.


Czy będziesz chciał śpiewać ze mną,
czy poznasz mój nowy hit?
Na oślep znów ruszam w ciemność
i zdzieram głos do krwi.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Wszystkie komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane (nie dotyczy podlinkowania nazwy użytkownika).
Linki do Waszych blogów mile widziane.