niedziela, 7 stycznia 2018

524. Kradzione wiśnie (Ewa Konstanciak)

C          G
Mój Panie, wybacz mi,
F           f
ten krótki, piękny sen,
C            D
dwa śmiechy, wiśni garść,
    d         G
jemioły cień.
C           G
Wiem to był wielki grzech,
F         f
kradzione wiśnie rwać,
C         D
gdy innym sercom głód
    G
nie dawał spać.


       e
Ref.: Daj mi znak,
       A        d
      O Panie, odmień zło,
       f         C
      gdy widzę piekła próg,
       D         d           G
      gdzie nocy drugie dno.


Mój Panie osądź mie,
wiem, w cudzy weszłam sad
lecz ty zesłałeś noc,
co długo trwa.
Mój Panie wielkich cnót
z wysoka widzisz świat,
raz podziel grzech na pół
nim wyrok dasz.


Ref.: Daj mi znak,
      O Panie, odmień zło,
      gdy widzę piekła próg,
      gdzie nocy drugie dno.
      Mój Panie, ochroń mnie,
      nim dojdę piekła bram,
      schowane wiśnie dwie
      dla ciebie tylko mam.


Mój Panie, poznać chciej
kradzionych wiśni smak,
zwróć mi jemioły cień,
daj mi, daj mi, daj mi mój sad.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Wszystkie komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane (nie dotyczy podlinkowania nazwy użytkownika).
Linki do Waszych blogów mile widziane.