poniedziałek, 1 stycznia 2018

483. Oprócz (Golden Life / Maanam)

e e7 e6   e e7 e6

e            D
Kiedy jestem sam
H*              C               D
Przyjaciele są daleko, daleko ode mnie, ode mnie
H*                          e
Gdy mam wreszcie czas dla siebie

Kiedy sobie wspominam
Dawne, dobre czasy,
Czuję się jakoś dziwnie, dzisiaj noc jest czarniejsza

   Ref.:
   C      D          e
   Oprócz błękitnego nieba
   C        D             e
   Nic mi dzisiaj nie potrzeba


Gdzie są wszystkie dziewczęta
Które kiedyś tak bardzo, tak bardzo, kochałem, kochałem
Kto z przyjaciół pamięta, ile razy dla nich przegrałem

W gardle zaschło mi
I butelka zupełnie, zupełnie, już pusta, już pusta
Nikt do drzwi już dzisiaj nie zastuka

   Ref.


 C       D               e
Oprócz drogi szerokiej, oprócz góry wysokiej
Oprócz kawałka chleba, oprócz błękitu nieba
Oprócz słońca złotego, oprócz wiatru mocnego

   Ref.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Wszystkie komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane (nie dotyczy podlinkowania nazwy użytkownika).
Linki do Waszych blogów mile widziane.