środa, 3 stycznia 2018

511. Pospieszny pociąg 8.02 (Krzysztof Krawczyk)

A7        D                 A7
O świcie wstałem ja wielki leń
        G                          D
i tak zaczął właśnie mój pechowy dzień.
   A7     D                A7
Pakuję bagaż, przekręcam klucz
           G           A7            D A7
i wkrótce biegnę ile sił na dworzec już.

           D                A7 
Tam na peronach codzienny gwar,
             G                       D
a z nieba ciurkiem leje się lipcowy żar.
  A7         D              A7
Lecz ja z emocji nie czuję nic,
             G              A7        D
chcę jak najprędzej ruszyć i u celu być.

      D7             G         A7
Ref.: Pospieszny pociąg ósma dwie,
                D
      do ciebie wkrótce wiezie mnie,
       A7       G                          A7
      turkocą koła, aż się serce naprzód rwie
                               D
      pospieszny pociąg ósma dwie.
 

Mijane stacje na pamięć znam
i świat za oknem jakby wciąż taki sam.
Więc choć to wszystko przybliża nas
lecz mi w przedziale dłuży sie okropnie czas.


Wysiadam wreszcie, rozglądam się
lecz na końcowej stacji nikt nie czeka mnie.
Podróże kształcą, konduktor rzekł:
"Powrotny pociąg złapie pan o ósmej dwie".


Ref.: Pospieszny pociąg ósma dwie
      w powrotną drogę wiezie mnie,
      turkocą koła jakby świat miał skończyć się
      pospieszny pociąg ósma dwie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Wszystkie komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane (nie dotyczy podlinkowania nazwy użytkownika).
Linki do Waszych blogów mile widziane.