niedziela, 7 stycznia 2018

522. Bym drogi nie pomylił

 G                  G7
Kiedy czuję się źle,
 C                  A7
kiedy czuję się out,
 D               D7               G C D7
kiedy czuję w kościach cały świat,
 G                  G7
kiedy pora już spać,
 C               A7
a omija mnie sen,
D             D7             G C D7
wtedy sobie czasem myślę tak:
   
    G                  G7
Ref.: Daj Boże mi, bym drogi nie pomylił,
       C                 A7
      daj Boże mi, nie dożyć takiej chwili,
       D             D7               G C D
      gdy się obca staje własna twarz,
       G                 G7
      daj Boże mi, być sobą aż do końca
       C                 A7
      daj Boże mi, w układy się nie wplątać
       D                D7 
      i z wolnością zawsze być na ty.
      G C D G G7 C A7 D D7 G F# G


Gdy za sobą mam dzień
w którym szedłem pod wiatr.
Gdy wysiłek mój był mało wart,
gdy za sobą mam dzień,
który dodał mi lat,
wtedy sobie czasem muyśle tak:


Ref.: Daj Boże mi, bym drogi nie rozmienił
      na ścieżek sto, co wiodą do kariery,
      na pieniądze, które szczęściem zwą.
      Daj Boże mi, bym z drogi swej nie zboczył,
      i w takie dni, gdy piasek sypie w oczy
      a w tunelu nawet światła brak.

      Daj Boże mi, bym drogi swej był pewny,
      daj Boże mi, przyjaciół kilku wiernych
      i dziewczynę, z którą da się żyć.
      Daj Boże mi, by każda ma piosenka
      była jak gest, jak wyciągnięta ręka
      do człowieka, który czeka gdzieś.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Wszystkie komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane (nie dotyczy podlinkowania nazwy użytkownika).
Linki do Waszych blogów mile widziane.