niedziela, 17 marca 2013

2. Samodzielna uprawa warzyw - cz. I

Odezwało się moje chłopskie pochodzenie (w trzecim pokoleniu). Postanowiłem poeksperymentować z parapetową uprawą sadzonek. Jeżeli efekty będą zadowalające chciałbym w tym roku cieszyć się smakiem własnych warzyw.
Pierwsze rozsady zacząłem sadzić już w lutym.

Oto one:

Papryczka ostra. Nie wiem jaka odmiana. Nasiona zostały pozyskane z papryczek zakupionych w sklepie. Wyglądały jak pepperoni.



Papryka słodka - żółta. Nasiona pozyskane z papryki zakupionej w sklepie.


Papryka słodka - czerwona. Nasiona także pozyskane z papryki sklepowej.


Papryczka Piri-piri - Nasiona pozyskane z suszonych papryczek "sprowadzonych" z Afryki, których to garści stałem się posiadaczem dzięki uprzejmości sąsiada (Dziękuję Dareczku!). Zdjęcia brak gdyż jeszcze nie wzeszły.

Pomidory. Rozsadziłem 4 odmiany z nasion zakupionych w sklepie:
  • pomidor gruntowy,
  • pomidor Cuor di bue / typ "Bawole oko" (wysoki),
  • pomidor gruntowy koktajlowy, karłowy,
  • pomidor Harzfeuer.
Niestety na chwilę obecną nie jestem w stanie zlokalizować, która sadzonka to która odmiana.


Majeranek. Nasiona zakupione w sklepie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Wszystkie komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane (nie dotyczy podlinkowania nazwy użytkownika).
Linki do Waszych blogów mile widziane.