środa, 29 kwietnia 2015

193. Świecące jajo w kieszeni

Wracamy wczoraj po obiadku od Teściowej. Wróciła od Szwagierki to i dzieciakom jakieś gifty przywiozła. Olek dostał jaja z pokemonami. Taki gadżet w diodą w środku. Gdy się naciśnie na przycisk to dioda świeci. Na drodze fali elektromagnetycznej jest slajd z potworem i można go wyświetlić np. na ścianie. Fajna sprawa, też się trochę pobawiłem.
Ale do rzeczy... wychodzimy na dwór, deszcz leje. Prośba do Olka, aby schował jajka do kieszeni i zasunął suwak. Tak profilaktycznie aby mu nie zamokły.
Przez całą drogę do tramwaju Olek męczy "Czy mogę wyjąć jajo?". Odpowiedź: " Nie, nie możesz. Dopiero w domu".
Wsiadamy do tramwaju już trochę przemoczeni. Lekki tłok. Jedziemy jeden przystanek. Olek swoje, my swoje.
Zwolniło się miejsce, więc zostało zajęte przez Zośkę i Olka.
Obok siedzących dzieciaków stoi Pan z parasolką.
Olek swoje, my swoje.
W pewnym momencie Olek zbliża palec do Pana parasolki:
- Mamo, mogę dotknąć?
- Nie możesz. To nie twoja parasolka. Jak chcesz to dam Ci moją.
Olek do Pana z parasolką:
- Dzień Dobry Panu. Czy mogę dotknąć?
- Jeśli chodzi o mnie to możesz dotknąć ale nie wiem jak mama?
Olek: - Mamo mogę?
Mama: - Możesz.
Olek dotknął palcem:
- Fajna proszę Pana - i zaczął gładzić drewnianą rękojeść - no, naprawdę fajniutka... A wie Pan co. Popatrzy Pan na moje spodnie, ale mam mokre co nie? Wyglądam jakbym się posikał.
- :)
- A wie Pan co? Ja mam w kieszeni takie świecące jajka. Jak się naciśnie przycisk to one świecą  i tam są takie potwory co można oglądać, chce Pan zobaczyć?
- No chcę.
- Mamo, mogę Panu pokazać?
- Możesz.
- To pokażę Panu to niebieskie.
Olek wyciąga jajo z kieszeni i kieruje strumień światła na spodnie Pana w okolice... hmmm... i mówi:
- O widzi Pan jak fajnie świeci, no proszę, niech Pan popatrzy.
Pan (i Panie z okolicy) schylają się i oglądają Pana spodnie w okolicy... hmmm...
Ubaw po pachy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Wszystkie komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane (nie dotyczy podlinkowania nazwy użytkownika).
Linki do Waszych blogów mile widziane.