środa, 6 sierpnia 2014

63. Zestaw narzędzi ogrodowych TOPEX

Na wstępie pragnę poinformować, że to nie jest żadna reklama. Ot... po prostu znowu wygrałem drobny upominek...

Nagroda jest od firmy:


Pozwolę sobie najpierw zaprezentować nagrodę, a potem wspomnę jak do tego doszło.

Wróciwszy dzisiaj do mu już czekała na mnie przesyłeczka:


W środku znajdowała się taka stylowa torebka:


Po drugiej stronie torba ma przezroczyste, foliowe "okienko", przez które prześwitują narzędzia ogrodowe:


A oto i one - narzędzia ogrodowe firmy TOPEX:


Obiecałem to już się tłumaczę... Zestaw wygrałem w spontanicznym konkursie na FanPage Sprytny TOPEX. Zadaniem konkursowym było przedstawienie zdjęcia ulubionego miejsca w ogrodzie (takiego z którego jesteśmy szczególnie dumni)... No i pojawił się problem, bo nie mam ogrodu tylko taras. Ale pod postem z konkursem MAJSTERKI zapytały czy może być balkon. Pozytywna odpowiedź zachęciła mnie do zamieszczenia linku do posta Nasz Taras, 2014 - gdyż taras nie jest szczególnie duży i praktycznie każde zdjęcie dotyczy tej samej "okolicy" :)

No i rach ciach i jest :)

A taki zestaw można kupić już za:

1 komentarz:

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Wszystkie komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane (nie dotyczy podlinkowania nazwy użytkownika).
Linki do Waszych blogów mile widziane.