niedziela, 13 lipca 2014

51. Groszek zielony (zbiory) i sadzenie nowych roślinek

Jakiś czas temu w poście: "Trochę tarasu i pierwsze zbiory", chwaliłem się miedzy innymi jak wzrasta mi groszek zielony na tarasie... 




Ale i w końcu na groszek przyszła pora, bo nadgryzł go trochę ząb czasu i a więc zbiory:




No to raz, dwa, trzy i groszek zebrany:


Dużo to go nie nazbierałem:


Na zupę ie wystarczy... zachowam nasiona na przyszły rok, posadzi się na działeczce.

No to zbiorach. Została mi pusta donica:


Dosypałem nawozu:


"Skopałem":


I postanowiliśmy posadzić lawendę i wrzosy:



No to już:



I z bliska:





1 komentarz:

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Wszystkie komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane (nie dotyczy podlinkowania nazwy użytkownika).
Linki do Waszych blogów mile widziane.