czwartek, 22 maja 2014

39. Chleb indyjski - Chapati

... bo nie chciało mi się iść do sklepu po chleb: 

Składniki:
  • 400 g mąki (akurat miałem pszenną z Lidla),
  • 200 ml ciepłej wody,
  • 2 łyżki oleju,
  • szczypta soli.
Mąkę wymieszałem z solą. Potem wyrobiłem z wodą i olejem. Dosypywałem jeszcze po trochę  mąki aby ciasto się nie kleiło w trakcie wyrabiania. Wyrobiłem aż było miękkie i gładkie. Podzieliłem na 8 porcji. Każda porcję "rozplackowałem", posmarowałem z każdej strony olejem i poprószyłem mąką. Usmażyłem na mocno rozgrzanej teflonowej patelni (po ok. 2 minuty z każdej strony).

Jak wyszło?? - Może być....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Wszystkie komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane (nie dotyczy podlinkowania nazwy użytkownika).
Linki do Waszych blogów mile widziane.