czwartek, 15 sierpnia 2013

7. Samodzielna uprawa warzyw - zbiory

Tytuł "zbiory" może trochę na wyrost bo mega-plantacja nie obrodziła tak jakbym sobie tego życzył, część roślin nie dożyła do dnia dzisiejszego, cześć sobie beztrosko rośnie nie myśląc o przedłużeniu gatunku...
Szczęśliwie złożyło się i część roślin jednak podjęła ze mną współpracę czego efektem są poniższe zdjęcia przedstawiające przykładowe zbiory (galeria będzie aktualizowana wraz z czasem i okresem zbiorów- mam nadzieję :) )

Rzodkiewkami chwaliłem się w poprzednim poście ale nic nie stoi na przeszkodzie aby zrobić to ponownie:

Z końcem czerwca udało mi się zebrać m.in. młode buraczki, kapustę pekińską i cebulkę ...
... z których ugotowałem przepyszną zupę.

Poniżej dynie - jeszcze w fazie wzrostu - wg. stanu z początku sierpnia:


Pierwszy tydzień sierpnia i skromny zbiór pomidorów:

18 sierpnia - dynia (na w/w zdjęciach rosnąca samotnie):

23 sierpnia - papryczki chilli:

I to prawie koniec uprawy tarasowej w tym roku...
Jeszcze swoją szansę mają rzodkiewki i buraczki - ale nie wykorzystują jej dobrze.

21 września - rzodkiewki i buraczki zmarnowały swoją szansę, ale do zbioru  miałem jeszcze trochę zielonych pomidorów i paprykę (nie na tarasie lecz na działce). Niestety pogoda w tym roku taka deszczowo nie wiadomo jaka, że trzeba było JUŻ zbierać. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Wszystkie komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane (nie dotyczy podlinkowania nazwy użytkownika).
Linki do Waszych blogów mile widziane.