sobota, 12 września 2015

350. Hotel Joseph Conrad, Pisz


Wczoraj wróciłem ze szkolenia. A szkolenie odbywało się w Piszu, na terenie hotelu Joseph Conrad. Generalnie do podróży zamówiony był autokar, ale skoro Brejdak zaproponował abyśmy się we dwójkę wyłamali i popędzili samochodem to nie odmówiłem, szczególnie, że na miejsce dotarliśmy w czasie gdy autobus opuszczał miejsce wyjazdu.

Prawie nie zatrzymując się po drodze (nie licząc dwóch epizodów, w tym zakup kawy i hot-dogów) w końcu dotarliśmy do miejsca przeznaczenia:


Po przejechaniu przez bramę udaliśmy sie do kwatery głównej:

 

Nie mogliśmy się jeszcze zakwaterować, więc postanowiliśmy obejrzeć okolicę. Udaliśmy się w kierunku miejsca wypoczynkowego:

 

Nie chciało mi się siedzieć pod drzewem więc, poszliśmy dalej. Zainstalowałiśmy się na leżaczkach tuż przy Jeziorze Roś:


Chętnie zamoczyłbym portki, ale chłodny poranny wiaterek, skutecznie odstaraszył mnie przez próbą krystalizacji klejnotów, więc taflę wody podziwiałem z brzegu: 


Nieco dalej znajdował się mały port (przy nim Kapitanat):


Za portem wieża widokowa i "wiata", w której znajduje się tawerna, punkt medyczny, WuCety...:


Tuż obok plac zabaw...


... gdyż po sąsiedzku znajduje się pole namiotowe:


Pole namiotowe łączy się bezpośrednio z plażą (w sam raz dla dzieciaków, nie za głęboko):




Pomiędzy tawerną a polem namiotowym, przy plaży znajduje sie molo:


Molo, co prawda konkurować z sopockim nie może, ale widoki też ma ładne: 

Rzut okiem na port zza trzcin:


Widok na tawernę i wieżę widokową, po prawej Kapitanat:


Jezioro Roś:




No i znowu port, już z końca molo:


Co więcej w okolicy? No cóż z atrakcji "szkoleniowych" sala konferencyjna:

 

A ja się zastanawiam, czy nie przyjechać tu prywatnie z rodziną w następne wakacje bo zauważyłem, że domki są:

 

No i tyle... Powrót do domu po szkoleniu był ciężki, bo w końcu wszystko co dobre kiedyś się kończy.

2 komentarze:

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Wszystkie komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane (nie dotyczy podlinkowania nazwy użytkownika).
Linki do Waszych blogów mile widziane.