sobota, 7 lutego 2015

133. Pudełko po modelu Letov

Znalazłem stare pudełko po modelu do sklejania z czasów mojej podstawówki. A może to jeszcze wcześniejsze czasy były. Ten model akurat sklejał tata... modelu już nie ma jednak zostało po nim wspomnienie w postaci tego oto pudełka:


To były czasy...
Pamiętam, że swój pierwszy model skleiłem w wieku 6 lat i był to model szybowca. Potem sklejałem z kolegą jego Jaka-40. A potem miałem już całą kolekcję. Trzeba ją odbudować. Pora wrócić do starego hobby :).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Wszystkie komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane (nie dotyczy podlinkowania nazwy użytkownika).
Linki do Waszych blogów mile widziane.