piątek, 25 kwietnia 2014

28. Pierwsze roślinki i sadzonki w tym roku

W tym roku, podobnie do roku poprzedniego, podjąłem się własnej uprawy warzyw. Swoje to swoje i wiem, że nikt mi "pestycyda" do talerza nie sypie... poza tym - lepiej smakuje... i jeszcze sprawia satysfakcję.

Na chwilę obecną wzrastają u mnie:
  • rzodkiewka:
  •  burak ćwikłowy:
  • groszek zielony (słodki, bardzo lubiłem gdy byłem mały... ciekawe czy mojej Szarańczy też posmakuje):
  •  dynia i (3) cukinie:
  •  sałata (4 rodzaje):
  •  zielnik (a w nim póki co - siedmiolatka, rozmaryn, szałwia, "jakieś ziele z fioletowymi kwiatkami", cebula na szczypiorek, mięta i koperek, który jeszcze nie wykiełkował... ponadto na parapecie kiełkuje mi melisa lekarska, kolendra i bazylia - ale narazie nie ma się czym chwalić):
  •  pomidory (4 rodzaje):
  •  i jeszcze więcej pomidorów (moje ulubione "Benito" - nasiona pozyskałem sam w zeszłym roku):
  •  papryka (słodka i ostra - różne rodzaje), oberżyna i dwie kalarepki:
  •  i znowu dynia z cukinią (po lewej - muszą wykiełkować) oraz jakiś jeden kalafior zielony mi wykiełkował:

Rośnijcie... i niedługo do gruntu...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Wszystkie komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane (nie dotyczy podlinkowania nazwy użytkownika).
Linki do Waszych blogów mile widziane.